Jobbig natt.

Ja jag har haft en jobbig natt. Kunde först inte sova så somnade väll vid 3. Och vid 6 imorsse mådde inte min bror bra så då vaknade jag då, och trodde det var söndag. Men det var ju måndag så det var bara att försöka att somna om. Vaknade lite senare av världen huvudvärk, men somnade efter att jag hade dragit ner rullgardinen och stängt fönstret. Sen har folk ringt och pappa kom in och frågade när pojkvännen började.
Nu nä jag startade datrn så hopades jag att London kontoret hade godkänt min ansökan men nej. Så de är inte riktigt min dag idag. Får hoppas att de godkänner den idag annars blir jag lite ledsen.

Men nu ska jag mysa med pojkvännen och käka lite innan jag åker och jobbar.
Också så håller vi tummarna att jag blir godkänd idag ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0