Jaha?

Ja de har inte skickat min ansökan än. Vet inte om de har pratat med min reference som de inte fick tag på i torsdags, men tycker de är lite konstigt för min kompis Ida så har dom inte ringt alla men henne hade dom skickat idag. Ja men jag är jätte glad för henne och hoppas att hon får söka familj snart så hon inte börjar gå på taket ;) , haha nä men både hon och jag tycker det ska bli kul att hitta våra familjer de är ju de man har längtar till (jag om man bort ser att få åka till usa och jobba som au pair men med stadiet som man är i nu). 
Men pratade men har ratat med Ida så hon ska hjälpa mig att fixa en snygg design. Så ni slipper se den som den ser ut nu, hahaha borde fan kunna allt som har med hemsider och kodning att göra eftersom jag har gått på media programmet, men har faktiskt aldrig fått in kodningen :/ men men ska försöka fixa en header imorgon så kan det nog bli nått snyggt tills nästa vecka. Får se när vi har tid.

Men nu ska jag gosa ner mig med lillvovven och pojkvännen och peppa inför jobbet imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sv: Tack ska du ha! Lycka till nu med din ansökan och allt! :)

2011-04-08 @ 09:07:51
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0