Hihi

Just nu år jag  på jobbet, och man kan inte läsa bloggar men jag kan tydligen skriva inlägg :/.
Men här just nu är det dött senaste kunde var för ca en halvtimme sen. Men jag underhåller mig med att försöka komma på frågor till  familjen jag ska skypa med sen vid halv 3.
Jag fick det ganska bekräftat igår från deran nuvarande au pair att de pratar med fler au pairer, för hon skrev att är det dig vi ska skypa med imorgon. Så hon hade ju inte frågat om de bara pratar med en. Men men jag har kommit fram till att väljer dom inte mig så var det inte meningen att dom skulle bli min host family. Och då får jag hoppas att nästa familj är bättre.
Men det är ju inte klart än de har ju inte valt nån än.

Men är det nån som har nån ide vad man kan fråga barnen och hela familjen när jag ska skypa med dom?
Jag hade jätte många frågor jag skulle ställa till barnen härom kvällen men som vanlig jag kommer på att mitt i natten och då orkar jag oftast inte skriva ner de, och hoppas att jag kommer ihåg de dan efter men som vanlig så var  det ju inte så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0