Härlig dag

Super härlig dag med massa sol ( dock har vi en för liten balkong ). Men jag hoppas de är lite fint väder imorgon då tänker jag gå upp till min mormor och morfar och sola och förhoppnings vis få mer färg.

Familjen jag har tackat nej till fick jag mail ifrån igår och dom tackar att jag tänkte på saken och dom hoppas att jag får ett bra au pair år :). Och de är ju bra en jag förstår inte varför de fortfarande står att de är intresserad av mig? :/ tycker dom borde ha tagit bort de men jag vet inte vad de är :/. Nån som har nån ide ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jaa men du känner ju mig så de är svårt att komma hem helt hel ;P haha. men det kanske har blivit bättre tills jag kommer hem ;) Jaa, jag känner mig för första gången ganska lugn kring detta. Har liksom insett att jag KOMMER att komma iväg tillslut, och det får ta den tid det tar :) har det gått över sommarn och jag fortfarande inte har någon familj så tänker jag söka vikariejobb på dagis och så, så det löser sig alltid! :D Jag saknar dig med skruttis!!

2011-04-18 @ 20:46:37
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: jenny bysell

dom kanske inte har hunnit gå in på deras sida och tagit bort dig helt enkelt :) andra familjer kan ju ändå höra av sig, så det gör ju egentligen inget!

2011-04-18 @ 21:21:20
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0