Hallå?

Jag känner att jag vill prata med familjer nu. Då känns det som de händer nått iallefall, ust nu står det bara still :(. Vill även prata med familjer nu när jag vet på ett ungefär hur det går till att prata med familjer och när engelskan är helt okej. Kommer fortfarande ihåg hur dålig jag tyckte min engelska var när jag pratade med första fammiljen. Dock så tyckte mamman att jag pratade jätte bra engelska och hon pratade så mycket så jag behövde inte säga så mycket. Men det gick så mycket bättre när jag pratade men den andra familjen och när jag skypade med hela den första familjen. Så engelskan börjar komma tillbaks.

Men nu har jag iallefall gömt pojkvännens presenter. Dock har jag inte varit och köpt de sista idag :( , efter som jag har legat hemma hos han med mens värk. Blä. 
Men imorgon hoppas jag på sol :D och då ska jag bli brun.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Ja det känns verkligen hur bra som helst! Precis, man känner sig genast så mycket tryggare när man vet att vi kommer vara två som ska tillbringa tiden på skolan tillsamans samt åka till Seattle. Verkligen jätte skönt! :) hehe ja det tycker jag du ska göra, superhärlig morgon-start!



Ja okej, va skoj! Hur länge har du varit godkänd? Haft någon familj som du varit intresserad av än? (har tyvärr inte läst igenom hela din blogg så har inte jättestor koll, sorry) :) Kram

2011-04-25 @ 23:22:08
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0