Fullt

Ja nu är jag sååå mätt. Igår vart det dubbet up men påsk mat. Började men att vi åkte till Johans farmor och farfar där det bjöds på påsk mat och underbart väder och godis. Sen efter de åkte vi till min farmor och farfar och käkade påskmat, efterrätt och ännu mer godis, så vi var grymt mätta efter de.
Idag så firade vi min pojkvän som fyller år sm fyller år på tisdag, men han firade med släkten idag. Så hans mamma hade gjort jätte mycket mat och jätte mycket olika efterrätter, så de var bara att trycka i sig mer. Så nu är jag super mätt, skulle nästan klara mig utan mat på en vecka känns det som.

Nu är påsken slut så jag hoppas att familjer börjar höra av sig nu börjar bli lite smått otålig. Måste hitta nått jag kan göra med händerna annars vet jag att när Johan börjar skolan och alla börjar bli upptagna så måste jag göra nått annars kommer jag att uppdatera hotmailen hela tiden. Men kanske får fixa nått imorgon när jag ska försöka att hitta resten av presenterna till min kära pojkvänn. Vet att han inte läser så kan skriva att han ska få 20 olika presenter efter som han fyller 20. Så jag funderar på om jag ska gömma dom så han får leta hihih. Men han kommer bara få 19 nu för en av presenterna jag har beställt kommer inte hinna komma :( men han får den senare.

Nä nu ska jag göra nått annat see you later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0