En till familj :D

Såg nu att de är en till familj som är intresserad av mig :D.
Även dom är från Washington, de är dock från Virginia.
De hade inte gjort klart ansökan för de har nyss börjat leta en ny au pair. De är bra för de vill ha en au pair i augusti och det är då jag vill åka :D. Har svarat på hennes mail nu så får se vad hon berättar.
Även denna familj har 3 barn, dock är det två tjejer som är 8 och 6 och killen är 12 år.

Nu blir jag ju jätte taggad att få prata med dom och se om nån av dom är min blivande hots familie.

Kommentarer
Postat av: anette

GILLA, GILLA

2011-04-13 @ 21:07:02
Postat av: jenny

sv: kul! har faktiskt inte läst sååå mycket om virginia och DC. men har hört att det finns mycket att göra där iaf :) jag tycker det verkar toppen! nära till mycket! vart i virginia bor dom?:)

2011-04-14 @ 08:34:38
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0