Det som händer

Idag har jag och pappa varit duktiga och men farfars hjäl bytt däck och sen var vi och gjorde ren min bil, så nu strålar min pärla.
 
Au pair fronten är det segt, ingen har hört av sig och familj nummer 2 är fortfarande kvar :S. 

Livs fronten är ganska mycket. Jag är ju ledig till onsdag men imorgon ska jag på Italiensk middag hos min moster, med mamma, mormor. kusin och moster. Vi ska göra de efter som förra året var alla vi i Italien och myste runt och nu ska vi mysa med god mat och kolla på bilder. Sen lördag blir det påsk mat hos farmor och farfar. Sen söndag ska jag till min pojkvnn efter som han fyller år på tisdag, så de ska fira med hans släkt på söndan. Sen så tisdan så fyller ju pojken min år och då blir det väll mys och lite firande.

Nu ska jag käka grillat och friterad pommesfrittes och sen blir det kanske nån mumsig eftertätt :D. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0