Design

Eftersom det äe dålig väder ute så sitter jag inne och håller på att leka runt med en header till bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska göra eller vilka färger jag vill ha men men de blir nog helt okej hoppas jag.
Ni får gärna komma med förslag vilka färger ni tycker jag ska använda?  :).

På au pair fronten så har det inte hänt så mycket. Inga familjer har tillkommit och andra familjen är fortfarande kvar. Men som min mamma säger så kommer nog familjer höra av sig efter påsk :). 


En liten titt med headern jag håller på med :)


 

Kommentarer
Postat av: anette

rosa som du har nu är jättebra. texen syns tydligt och är lite gulligt. ser fram emot headern!

2011-04-19 @ 15:48:22
Postat av: Amanda

Svar: Mamman är rosa jag ? :/ fast de ganska dfint ibland :)

2011-04-19 @ 16:01:30
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0