Dagis

Idag har jag varit på dagis och jobbat lite. Brukar vara där en gång i veckan. Och jag bytte avdelning för ca 2 veckor sen. Jag saknar små pluttarna som var där, men dom som jag är med nu är lite äldre och kan göra lite mer och de blir alltid sååå glad när jag kommer de skriker AMANDAAAAAAAAAAA så fort de ser mig, och sen har jag 6 ungar runt mig som ska dra mig åt alla olika håll och jag ska lyfta dom och de ska leka häst. Men de är roligt och de är såå söta. Men dom blir så ledsna när jag måste gå och de säger att jag MÅSTE komma dagen efter men då jobbar jag å jag säger att jag inte kan. Men då säger de att jag inte behöver jobba.
Och idag sa de att de skulle följa med mig hem och leka med mig här. 
 
Men jag som har svårt att lämna dom när jag har varit hos dom ca 3 gånger hur ska det då gå att lämna min host family och barnen. De kommer ju vara jätte hemskt. Men man kan ju inte leva där hela sitt liv fast man kanske vill, man har ju sitt egna liv och ska skaffa en egen familj. Men jag hoppas min värdefamilj kommer få en speciell plats i mitt hjärta och jag ett i deras hjärtan.


Kommentarer
Postat av: anette

fint skrivet Manda...vi kommer oxå sakna dej men vad roligt du kommer att få i USA.

2011-04-12 @ 14:42:43
Postat av: Amanda

Svar: Bra att du kommer sakna mig mamma. Du som förmodligeninte kommer vara hemma när jag åker iväg :/

2011-04-12 @ 15:50:47
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0