Big brother låten

Nu sitter jag framför tvn och kollar på big brother kanalen som vi har på tvn i vardagsrummet. Just nu håller de på att sjunga big brother låten och efter att ha hört den några gånger så märker jag pojkvännen sitter och sjunger med XD  haha. Ja det är nog inte sista gången jag kommer att få höra den, han kommer nog spela den flera gånger när den är klar.

På au pair fronten så händer det inte så mycket, just nu är jag otålig sitter och uppdaterar allt hela tiden. Jag måste hitta nått jag kan göra om dagarna. Funderar på om jag ska kolla med mormor om jag får låna hennes sy maskin och försöka sy nått snyggt.

Nu hoppas jag det blir mat snart, så jag får mat är lite hungrig och annars kommer jag fortsätta att uppdatera och kolla om nån har hört av sig. Dock så kom jag precis på vad jag kan göra, jag kan fixa till frågorna som jag ska fråga när familjerna ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0