Äntligen

Så nu efter mycket krångel har jag äntligen fått till en blogg.
Just nu håller jag på att söka som au pair till usa. Jag har fyllt i alla papper ( förutom hälsopappret) gjort intervjun och fick veta igår att de håller på att ringa runt till mina referenser. Och idag fick jag även ett samtal från skandinaviska institutet och de sa att de har fått tag på alla förutom en och pratade med henne på eftermiddan och hon skulle ringa dom imorgon. Så förmodligen kommer de skicka papperna till london imorgon, och sen när dom är klar där så kan jag få börja prata med familjer.

Jag märker själv att ända sen jag började med min application så har jag suttit och uppdaterat både application sidan och mailen typ jämt. Kan sitta uppdatera ena sidan sen uppdaterar jag andra sidan sen går jag tillbaks till första och uppdaterar den igen för att se om jag har fått nått jag ska ändra eller om jag har fått nått nytt mail. Tänk då hur jag kommer sitta när jag ska bli matchade med familjer, haha jag kmmer ju att uppdaterna ännu mer då.

Nä nu ska jag titta på tv och uppdatera mailen lite till haha. Och sen ska jag hämta pojkvännen från träningen.

Kommentarer
Postat av: ida

ÅH, du har hittat hit! awesome :DD ska hjälpa dig med designen också!! :D aaaausume!

2011-04-08 @ 00:34:35
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0